2014. október 27., hétfő

Beköszönő

Üdv minden kedves errefelé tévedőnek! =)

Mindig is béna voltam ezekben a bemutatkozós, elkezdős dolgokban, úgyhogy ezúttal is igyekszem rövidre fogni, aztán reménykedem, hogy majd a későbbi bejegyzéseimből kiderülnek rólam értelmes dolgok. Ami a legfontosabb, hogy kiskoromtól kezdve mindig olvastak, verseltek nekem, és ez kihatott korábbi életemre is. Az iskolában mindig is humános voltam, ennek megfelelően magyar szakon tanultam tovább az egyetemen. Jelenleg pedig mesterszakosként tengetem mindennapjaimat. Szóval bölcsész vagyok annak minden szépségével és nyomorával, de legalább büszke vagyok rá! :D HP-generációs vagyok, a könyvsorozattal nőttem fel, és igen, én is Rowling-nak köszönhetem, hogy igazi könyvfaló lettem =)
Ezen a blogon a könyvélményeimet szeretném nektek bemutatni, mellőzve a túlzott szakmaiságot, vagy okoskodást. Lesz itt minden: amit szerettem, vagy éppen utáltam. Ami új élmény, vagy éppen hogy régi, de nagyon meghatározó. „Limonádé” és könnyed, vagy klasszikusabb, „kötelezőolvasmányos”. Bármire nyitott vagyok, ezért vegyes lesz a felhozatal.
Ne habozzatok kommentelni, vitázni, véleményezni, vagy akár könyveket ajánlani!
Jó olvasgatást! 


D. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése